Livet på landet

#%&#!*#¤%#!!!!!

Publicerad 2011-03-09 12:52:53 i Allmänt,

Jäklar vad förbannad jag är på Rusta nu!!!

Var dit nu på förmiddagen och skulle reklamera tapetrullarna. För det första fanns det inte en enda personal i hela varuhuset så jag måsta gå till kassan och prata med hon som satt där, kul när det är massor med folk bakom en i kön.

Eftersom jag hade öppnat rullarna så fick jag inte byta dem så ville jag ha rätt färg så fick jag så lov att köpa nya. Hur fan ska man kunna se att det är fel färg innan man har öppnat rullen!!!!
Stod och tjafsade ett tag och ville prata med chefen men h-n var inte där idag. Jag lämnade mitt telefonnummer så de skulle ringa upp, får se om de kommer att göra det.
Innan det var färdigt så var det bara att köpa två nya rullar om vi ska kunna få klart nån gång.

Det måste vara det i särklass sämsta kundbemötande jag någonsin har fått!

Yasmine hade hittat en tapet där som hon ville ha i sitt rum men jag lägger hellre tredubbelt så mycket pengar på att köpa tapeter på en riktigt färgaffär där man blir trevligt bemött och får rätt grejer på en gång!
Med tanke på allt strul så hade det blivit billigare att köpa "riktiga" tapeter istället. Man lär av sina misstag.

ALDRIG MER RUSTA FÖR MIG IAF!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela