Livet på landet

Blä måndag men trevlig helg

Publicerad 2011-03-21 07:31:45 i Allmänt,

Måndag igen då och det var inte kul att kliva upp när klockan ringde vid fem imorse...jag hatar måndagar=(

I lördags var jag på 40-årsfest i Stömne, Delsbo. Det var en arbetskamrat som fyllde år och hon hade hyrt lokal och fixat med band och god mat. Det var en super trevlig fest. Massor av trevliga människor och bandet spelade bra låtar, kanske för att jag önskade de flesta av dem;-)

Det var så kul att få träffa tjejgänget igen, det är alldeles för sällan nuförtiden.

Igår spenderades större delen av dagen ute i det underbara vädret.
Det är så skönt när man kan vara ute utan att bylsa på sig massor av kläder.
Det blev en promenad till pappsen, skoteråkning och en massa sollapande, jag fick lite färg i ansiktet.

På kvällen skjutsade vi Yasmine på barngympan och jag tror att hon hade längtat efter det för när vi hämtade henne så var hon på strålande humör=) Det har varit uppehåll i två veckor nu runt sportlovet dessutom så missade hon två gånger innan dess så det var en månad sen hon var iväg sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela