Livet på landet

Bilder kommer snart

Publicerad 2011-03-23 20:24:44 i Allmänt,

Till helgen ska jag försöka ta lite bilder på sovrummet så ni får se hur det blev.

Igår kom sängkappan som jag skickat efter och det blev jätte bra.
Ska försöka ta mig iväg och handla tyg till sänggaveln och ev till gardiner eller en hissgardin.
Skulle även ha behövt köpa nya ribba ramar i brunt men har inga planer på att åka till IKEA för tillfället så det får vänta lite.
En ny klädstång till walk in closeten behöver jag också men sen tror jag att det mesta är klart. Kanske skulle haft nån matta också, får se hur det blev med det.

Måste försöka få in lite mer färg där för just nu är det lite för vitt för min smak.

Just nu känner jag mig bara trött, trött, trött. Har jobbat långpasset idag. Blir en tidig kväll igen. De sista dagarna har jag somnat så fort jag lagt huvudet på kudden. Har inte ens orkat hålla mig vaken för att se BB, kanske lika bra det så jag kan avgifta mig från det;-)


Har förresten fått paketen som vi beställde med kläder och det mesta passade så nu har vi lite vår/sommar fräscha kläder i garderoberna=)
Blev dock besviken på att bikinin jag beställde inte satt nå bra=( Beställde samma BH storlek som jag brukar ha men den var alldeles för lite, halva bobisarna hängde ut. Nu blir det till att försöka hitta en ny innan vi åker. Det är så svårt att hitta fina bikinis tycker jag. Endera är det fel färg/mönster eller också fel modell.

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2011-03-24 10:34:53

Du får ha solglasögonen på dig när du kommer hit. För hos mig är det vitt vitt vitt ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela