Livet på landet

Vilken helg!

Publicerad 2011-01-30 15:56:59 i Allmänt,

Har haft en otroligt trevlig helg.

Vi började på fredag med överraskningsfest för Emma som har fyllt 30. Vi lyckades få ihop ett glatt tjejgäng med kompisar som ville vara med och fira våran goa Emma.
Emmas min när alla hoppade fram och överraskade henne var obetalbar, jäklar att jag inte hade kameran så jag kunde filma!

Vi började med att äta mat här hemma sen drog vi vidare till grannarna som hade spabad och bastu.
Emma fick massage och sen bastade och badade vi i utekaret. Det var så mysigt och alla var glada och positiva.
Efter badet åkte vi tillbaks hem till oss och spelade singstar, skrattade, pratade och hade trevligt.
Det blev en jätte lyckad kväll och viktigast av allt var att Emma blev otroligt nöjd=)


Lyckades hinna med att knäppa nåt kort. Här är iaf halva tjejgänget=)



På lördagen var det dags för nästa partaj, hemma hos Emma och P-Å. Hon visste ju inte om att vi skulle fira henne på fredag så hon bokade in sin fest på lördag=) Så det blev en tvådagars, inte ofta det händer och jag var lite orolig för om man skulle orka med men det var nemas problemas=)

Vi var ett gäng med glada partysugna killar och tjejer som hade trevligt tillsammans.
Utgång blev det med, fast jag hade tvär vägrat hela kvällen, men innan det var färdigt så skulle alla ut så det var bara att hänga på.
Man träffade ju lite folk man kände ute fast jag tycker ändå alltid att man har trevligast på festen innan.

Summa sumarum så har jag haft en helt underbart rolig helg och det tror jag det är fler som har haft=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela