Livet på landet

Måste vinna!!!!

Publicerad 2011-01-26 17:54:35 i Allmänt,

Tredje dagen med diet och det går super bra=)

Jag har mest kört på LCHF/GI och imorse blev det en naturdiet shake till frulle.
Får se på måndag om det har gett nåt resultat på vågen. Det känns inte som det för jag har kännt mig mätt hela tiden och det har inte kännts som att jag har bantat. 
När jag har läst om GI så brukar man tappa 1-2 kilo i veckan, får se hur det går med det...

Jag hade några shaker kvar sen tidigare som jag tänkte ta till frukost och lunch nästa vecka. 
Jag måste ju se till att vinna över Emma! Nu jäklar är det blodigt allvar;-)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela