Livet på landet

Tacksam

Publicerad 2011-01-11 13:08:48 i Allmänt,

Jag och Yasmine har varit hemma i två dagar nu för hon har sån hemsk hosta plus att hon har feber.
Hostan har börjat lugna ner sig men så fort hon anstränger sig så får hon hostattacker=(

Imorgon måste jag åka och jobba för då har jag mitt långpass. Det var meningen att Andreas skulle vara hemma men jag pratade med mamma nyss och hon var också hemma och var krasslig så hon erbjöd sig att Yasmine kunde vara där med henne istället.

Det är verkligen guld värt att ha så underbara föräldrar som alltid ställer upp när det behövs!
Både mamma och pappa har alltid ställt upp på mig/oss och jag är så otroligt glad att jag har dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela