Livet på landet

Rusta

Publicerad 2011-01-21 21:25:03 i Allmänt,

Idag har jag och Yasmine varit på Rusta med Linda och Maximus.
Vi skulle b.la. handla tapeter till sovrummet. Tyvärr så var de tapeter som jag hade tänkt handlat slut men efter lite överläggning med Linda hittade jag en annan tapet som jag tror kommer bli bra=)
Det blev en vit tapet med pärlemo/silver mönster. Liknande den jag hade tänkt köpa från början men ändå lite annorlunda=)
Jag hittade även takfärg, renoveringstapet, mattor till pannrummet och massa andra saker. Känner mig nöjd med dagens inköp och nu är det bara golvfärg och brädor kvar att handla sen är det bara att dra igång med sovrums renoveringen.

Var in en sväng på Jysk också och hittade några korgar och handdukar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela