Livet på landet

Mammagris

Publicerad 2011-01-27 19:32:14 i Allmänt,

Jag som var så glad över att vi är fyra familjer som kan turas om att skjutsa till simskolan i år, så man slipper ta ledigt varje torsdag...men tji fick jag!
Yasmine vägrade att hoppa i poolen idag när inte mamma var med=(
Min lilla fjantunge. Nu blir det till att försöka trolla med knäna och lyckas sluta två på torsdagar så man kan skjutsa. Jag och Andreas får försöka att turas om, hoppas det löser sig.

Hon sa till mig igår kväll att hon inte trodde att hon skulle klara att gå på simskola utan mamma. Jag förstår inte varför eftersom man ändå inte får vara med inne vid bassängerna, det är väl nån idé hon har fått.
Jag ska ta ett snack med henne när hon kommer hem. Hon följde med Polly hem så Andreas är och hämtar henne nu.

Vet inte om det har nåt med åldern att göra för hon har blivit så himla mammig på sistone. Fast ibland så duger man inte alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela