Livet på landet

LCHF is the thing for me!

Publicerad 2011-01-27 19:37:52 i Allmänt,

Jag gjorde en liten fuskvägning i morse och jag hade gått ner mer än jag kunnat hoppas på=)
Jag hade tänkt ha vägningsdag på måndagar men blev övertalad av Emma att vi skulle ha det på fredgar istället=P Hoppas vågen visar detsamma imorgon med, eller ännu mer minus=)

Idag gjorde jag texmexsoppa och den var både god och mättande. Jag har faktiskt inte kännt mig hungrig en enda gång den här veckan. Det känns så j-kla bra!

Jag har skrivit ut massor av goda LCHF recept som jag ska prov laga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela