Livet på landet

Överraskning

Publicerad 2011-02-28 20:32:15 i Allmänt,

Vilken underbar helg det blev! Bästa på länge!
Jag har sagt det förut men det tål att upprepas: JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA VÄNNER♥

Det blev avfärd från Ljusdal vid 12 tiden på lördag då styrde jag och Emma kosan mot Sundsvall. Jag visste ingenting om vad som väntade men färden slutade på Scandic hotell=)
När vi kom upp på hotellrummet satt Linda där och gömde sig. Gissa om jag blev överraskad!

När vi installerat oss åkte vi vidare till Himlabadet där vi badade på äventyrsbadet och mös på relaxavdelningen=) 
Riktigt lyxigt var det att glida omkring i badrock och basta, bubbla och prova på allt de hade att erbjuda.
Jag som i vanliga fall inte är så förtjust i bastu provade till och med att sitta i hetbastun (90 grader) i över 5 min. Efter det gick vi ner i en iskall pool för att sen avsluta med att hälla en hink med iskallt vatten över huvudet, uppfriskande=)

Strax innan de skulle stänga äventyrbadet så gick vi dit och lekte lite=) Vi hade nästan hela badhuset för oss själva!

När vi kom tillbaka till hotellet så dukades det upp ost och kex och vin på rummet.
Vi pratade åt och drack och hade det jätte mysigt.
Sen tog vi en sväng på en pub där de hade trubadur och karaoke. Vi tvingade upp Emma och sjunga Brown eyed girl=)

Söndag morgon blev det så klart hotellfrukost sen drog vi vidare mot IKEA och handlade massa roliga saker.

Jag har haft det så jäkla mysigt och det var en av de bästa överraskningarna jag någonsin har fått.
Tack mina goa vänner♥ Ni är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela