Livet på landet

Sjuk igen!

Publicerad 2011-02-13 14:10:05 i Allmänt,

Jag som skulle måla och fixa i sovrummet idag, men det blev inget med det när jag vaknar upp och är tokförkyld.

Jag började att få ont i halsen och var snorig igår eftermiddag. När vi var hemma hos Linda och Matthias så kände jag mig trött och hängig.

Har mest legat hela dagen. Älsklingen har varit så go och underbar och passat upp på mig hela dagen, det var nästan så han blev lite sur när jag klev upp och gjorde frukost för han tänkte komma med frukost på sängen till mig♥

Jag har verkligen inte tid att vara sjuk nu! Jag var ju sjuk förra veckan med, när ska det här få ett slut?!? Man känner sig aldrig riktigt frisk, går och hostar och nyser mest hela tiden.
Det skulle ju kunna bero på att vi har det så kallt inne. Imorse hade vi 10 grader på nedervåningen.
Jag är så j-vla less på att det ska lovas saker hela tiden som man inte kan hålla och att man inte ens kan ringa och meddela att man inte kommer! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela