Livet på landet

På benen igen

Publicerad 2011-02-02 16:31:56 i Allmänt,

Imorgon ska jag iväg och jobba igen, äntligen! Jag vill ut och träffa folk!

Jag har känt mig hyfsat pigg idag det enda jag är orolig över är om rösten kommer att hålla dela dagen på jobbet imorgon. Ska kolla om det finns nåt annat jag kan göra så man inte behöver sitta i telefon hela dagen.

Jag och Yasmine var ut en sväng i finvädret så man fick lite frisk luft. Vilket underbart väder. Hoppas det är lika fint i helgen så man kan ta en skotertur och grilla korv och marshmallows, som jag har lovat Yasmine.

Yasmine fick vara hemma med mig idag så vi har myst, spelat spel, bakat och haft lite mor/dotter tid tillsammans=)

Nu ska jag börja med min middag, Illgrön soppa med fetaoströra. Får se vad vi hittar på till resten av familjen, broccoli och grönkåls soppa föll dem inte i smaken=) Jag tycker att det låter gott, får se hur resultatet blir.

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2011-02-02 21:00:09

Jag kommr nog inte ha gått ner något alls den här veckan, känner jag på mej... dessutom svullade jag lasagne idag, som var så jäääävla go!



Men Jag är på fast jag sätter 17 kilo!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela