Livet på landet

Nu är det klart!

Publicerad 2011-02-09 20:20:56 i Allmänt,

Till våren lämnar vi Sverige och drar till varmare breddgrader!!!

På fredag ska vi in och boka igenom resan "på riktigt"=)

Nu blir det till att leva snålt och spara pengar fram till vi ska åka.
Pengar till resan har vi men fickpengarna ska vi spara ihop till, får se hur mycket det blir.

Känner mig lite smått trött nu efter att ha jobbat 11-12 timmarspass två dagar i rad. Det blir nog tidig sänggång ikväll. Imorgon måste jag upp klockan fem, börjar jobba tidigt.
Sen ska jag skjutsa tjejerna på simskolan så det blir en lååång dag imorgon med. Hämta ved ska vi också försöka göra. Nu tror jag äntligen att det har ordnat sig med släpvagn!
Nån värme har vi fortfarande inte fått...så det är bara att fortsätta hoppas på att det inte blir svinkallt ute igen...

Kommentarer

Postat av: Faster

Publicerad 2011-02-10 08:34:01

Låter underbart att få åka iväg till solen...Rodhos är underbart vacker att var på god mat och dryck härliga badstränder kulturella byggnader och miljöer och värmen i både klimat och väder...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela