Livet på landet

Hemma

Publicerad 2011-02-01 10:43:46 i Allmänt,

Hemma och sjuk idag med.
Har knappt någon röst och hostar och har huvudvärk=(

Jag var dålig redan förra veckan men det blev nog inte direkt bättre av att man sjöng singstar två dagar i rad i helgen plus att vi fick stå ute och vänta på skjuts ca 45 min när det blåste iskallt ute. Det tog flera timmar innan man fick upp värmen när vi väl kommit hem.

Snart måste jag klä på mig och åka och hämta Yasmine på skolan.
Jag tycker det är onödigt att hon ska behöva vara på fritids när jag ändå är hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela