Livet på landet

Tjejmys

Publicerad 2011-12-05 22:58:30 i Allmänt,

Andreas åkte iväg på kurs i Stockholm i morse och kommer hem igen på onsdag kväll, så det är bara jag och Yasmine hemma (plus två hundar, två katter och två kaniner också förstås)

Vi har haft en riktig mysig tjejkväll med julpyssel.
Vi har knäppt julkort och skrivit ut, det blev inte världens bästa kvalité men de får duga. Vi har klippt och klistrat och pysslat ihop ett gäng med julkort.
Tyvärr räckte inte fotopappret till så det får vi åka och handla imorgon.
Vi ska även passa på att handla julklappar till Andreas, om vi hittar några.

När Yasmine gick och lade sig så slog jag in ett gäng med klappar som jag handlade i Sundsvall igår. Nu ska jag bara lyckas bära upp dem och lägga dem med de andra paketen i garderoben tills de ska läggas under granen.
Sen ska jag krypa ner i sängen och kramas med världens goaste tjej som får sova i mammas och pappas säng i natt=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela