Livet på landet

Granar och dans

Publicerad 2011-12-03 11:33:09 i Allmänt,

Nu på morgonen har vi varit ut och tagit en lite gran som Yasmine ska ha på sitt rum och vi har även sett ut en stor gran som vi ska ta in till jul. Vi hade till och med sån tur att vi hittade den på vår egen tomt bara=) Tur så slipper man tjyva från någon annans ägor;-)

En julgransfot ska vi försöka hitta till Yasmines gran, den blev lite större än jag hade tänkt mig men hon ville absolut ha den granen. Jag hade mer tänkt mig en liten gran som man kunde ha i en kruka.

Andreas är och skjutsar Yasmine till dansträning. Ikväll ska de ha dansuppvisning tillsammans med några andra dansgrupper. Två föreställningar blir det. Mamma och H-O ska gå på den första och jag, Andreas och pappa går på den andra.
Ska bli så kul att se min lilla plutt dansa på den STORA scenen=) Synd bara att vi inte har någon kamera för tillfället, måste kolla med mamma om de kan knäppa lite kort.
Förhoppningsvis får vi snart en fungerande kamera så jag kan lägga ut lite bilder, blir lite tråkigt med bara massa text.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela