Livet på landet

Dåliga öppettider

Publicerad 2011-04-17 16:05:00 i Allmänt,

Nu har vi kalasat färdigt för idag och vi ligger på soffan och vilar upp oss en stund innan det är dags att skjutsa Yasmine på gympan.

Jon och Yasmine följde med moffen hem en sväng, de skulle dit och äta glass=)

Jag hade tänkt bjuda ut Andreas på Järnvägs och äta i morgon kväll men när jag kollade deras hemsida så har de stängt måndag och tisdag=( Förstår inte varför man inte har öppet alla kvällar! Nu blev jag lite putt.
På onsdag jobbar jag sent och på torsdag är det ju skärtorsdag så då tar vi oss inte iväg nån dag den här veckan.
Kollade Kicksaloon och de har också stängt på måndagar=(

Verkar inte som det är meningen att vi ska gå ut och äta imorgon.

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2011-04-18 10:20:36

Åk på Condis och ät=) (www.condis.se för meny och öppettider )

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela