Livet på landet

Ny frisyr

Publicerad 2011-04-05 20:26:01 i Allmänt,

Håller på och letar inspiration till nya frisyrer på nätet. Ska iväg och klippa mig på fredag och känner att det är dags för nåt nytt nu.
Det lutar starkt åt att jag ska klippa lugg igen. Jag tycker att jag passar bättre i det men samtidigt är det skönt att bara kunna dra håret bakom öronen, speciellt nu när det snart är sommar och det blir varmt samt att man slipper bli vit i pannan...dilemma...men jag har nog ändå bestämt mig...

Hittade en frisyr som jag tyckte var snygg.





Nu har jag ju inte så här långt hår men det kan nog bli snyggt ändå.
Den kändes väldigt mycket "Nette" tycker jag. Sen måste man ju inte ha det där spretet uppe på huvudet=)
Skulle vilja slinga det lika som på bilden med men det får bli en annan gång för jag har bara bokat klipptid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela