Livet på landet

Nu är det klippt...

Publicerad 2011-04-08 16:02:14 i Allmänt,

...håret alltså.
Jag känner mig riktigt nöjd och det känns så skönt med en ny frisyr.

Det blev en rejäl hög med avklippt hår men det känns skönt så här inför sommaren.
Nu skulle jag ha varit iväg och handlat slingor och provat om det går att få till nåt snyggt. Det kan ju lätt bli oranget när man har så pass mörkt färgat hår som jag men blir det inte bra så är det bara att färga över.
Ska se om jag kan lura på Linda eller Emma att göra slingorna om det kommer hit och grillar imorgon;-)

I morse när jag vägde mig stod jag kvar på samma vikt som förra veckan och det är ju positivt med tanke på att jag har ätit som vanligt den här veckan, trodde att jag skulle ha gått upp.

Det har inte blivit lik mycket motion den här veckan som förra men jag har ju inte mått så bra heller. Det som känns skönt är att jag redan har börjat fått ett sug efter att gå ut och gå. De dagar jag inte har tagit mig iväg känner jag mig rastlös.

Nu ska jag ta och förbereda kvällens middag. Det blir skink- och ostpaj. Totalt fantasilöst men jag kunde absolut inte komma på nån smarrig fredagsmiddag så det fick bli paj idag.
Imorgon hoppas jag på bättre väder för då blir det förhoppningsvis grillning med Grolands- och Bodagängen=)



Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2011-04-08 23:13:28

Och jag länktar så himla mycket till i morgon!!! Och sen kan du bara FETGLÖMMA att jag tänker göra slingor på dej!! SÅ DET SÅ!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela