Livet på landet

Körslaget

Publicerad 2011-04-25 21:46:41 i Allmänt,

Jag måsta bara skynda mig att logga in på fejjan när jag såg att Järvsökören vann körlaget för att se hur många som hunnit uppdatera sina statusar med gratulationer. Den första kom ca 10 sekunder efter att de fått reda på att de vunnit=)
Nån minut senare så är det minst 10 stycken som skrivit. Jag brukar inte kolla på körlaget, det är bara att logga in på fejjan så får man reda om Järvsö gått vidare ändå;-) Men ikväll så kollade jag faktiskt de sista 10 minuterna.
Jätte kul att Järvsö vann! Grattis!

Team Andreas. Foto: TV4

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela