Livet på landet

Förkylning och soffa

Publicerad 2010-09-23 14:48:20 i Allmänt,

Usch vad förkyld jag är=( Sitter och snorar, nyser och hostar som en tok. Det är lite jobbigt att vara förkyld när man ska sitta och prata i telefon hela dagarna, ännu svårare blir det när man ska prata engelska. Men jag ska hålla ut resten av veckan, har ju bara idag och halva dagen imorgon kvar och jobba innan det blir helg=)



Idag ska vi iväg och kolla på en divansoffa på Möbeltjänst. Det var så roligt för just den soffan kollade jag på när vi var på Mio i Sundsvall men tyvärr hade de inte den på Mio i Hudik. Men igår hade Möbeltjänst precis den soffan i en annons så nu hoppas jag att Andreas också tycker om den för då blir det köp och hemkörning i morgon=)

Ska bli skönt med en ny soffa för även om soffgruppen vi har nu bara är ca 2 år så har den blivit så sliten när katterna har hoppat upp i den så den är inte alls nå fin. Obekväm att sitta i är den också.
Enda nackdelen med divansoffan är att den är i tyg, egentligen är det ju mest praktiskt med en skinnsoffa när man har djur och barn men det känns mycket mysigare med en tygsoffa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela