Livet på landet

VAB och hundhår

Publicerad 2010-10-26 11:25:53 i Allmänt,

Hemma och VABar idag med en liten tjej som har ont i magen.
Vet inte hur allvarligt det var egentligen för nu är hon uppe och leker på sitt rum. Fast hon började klaga redan igår att hon hade ont i magen. Jag har också haft ont till och från i en vecka nu. BAra det inte är magsjuka på gång!!!

Får se om det bara var nåt tillfälligt för då blir det skola och jobb imorgon igen.
Jag ska iväg och jobba några timmar när Andreas kommer hem eftersom jag hade ett 19pass ikväll.

Nu ska jag ta och passa på och plocka och städa lite här hemma, nu när man har tid. Det blir så jäkla dammigt och skräpigt av veden och dessutom lossar Loke hår som en tok! Jag blir galen av allt hår överallt, spelar ingen roll hur mycket man städar! Får väl trösta mig med att det snart lugnar ner sig, fast när Loke slutar håra brukar Freja börja istället. Det brukar ta 1-2 månader innan båda har lossat klart så man hinner bli rätt less på hundhår...

Kommentarer

Postat av: Katharina

Publicerad 2010-10-26 12:30:11

Sen så blir det damm av golvvärmen....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela