Livet på landet

Home alone

Publicerad 2010-10-29 17:31:42 i Allmänt,

Nu har Yasmine och Andreas tagit sitt pick och pack och dragit iväg mot fjällen med Gumman, Micke coh barnen.

Jag bestämde mig för att stanna hem så får de ha en far/dotter helg tillsammans och jag får ha en lugn helg för mig själv.
Fast ensamt blir det knappast. Pappa skulle kika över en sväng sen och imorgon kommer Frida så ska vi laga lite god mat och ha tjejkväll=)

Det är ungefär samma känsla som när föräldrarna åkte bort när man var yngre och man hade hela huset för sig själv=)
Det här är första gången som jag är helt ensam hemma en hel helg, fast jag har ju hundarna och katterna som sällskap.

Ska ta ett glas rött och mysa ner mig i soffan med chips och dipp och kolla på Idol sen=)

Idag hade de spökdisco på Yasmines fritids och hon var utklädd till häxa. Det kryllade av häxor, spöken, vampyrer och andra läskiga varelser på skolan. Hon vägrade att byta om så hon åkte till fjällen i sin häxutstyrsel=)

Ha en mysig fredag!

Kommentarer

Postat av: Katharina

Publicerad 2010-10-30 08:29:48

God Morgon! Blev det nått vin kvar i går?

Postat av: Nette

Publicerad 2010-10-30 11:56:22

Jadå lite var det kvar =P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela