Livet på landet

Julkänslor

Publicerad 2010-11-12 20:07:58 i Allmänt,

Satt och kollade på juldekorationer tidigare idag och blev helt lyrisk!
Jag skulle lätt kunna köpa allt!
Jag älskar julen och julpynt. Julen är helt klart den bästa tiden på hela året.

Fårstår inte folk som klagar på att det är så stressigt och så många måsten. Såna människor kan gå och lägga sig under en gran och tina fram till våren.

På julen ska man vara glad och positiv!

Det finns väl ingen anledning att stressa, man gör ju bara så mycket som man själv känner att man hinner med. Vill man göra egna köttbullar så gör man det annars är det bara att köpa färdiga. Nu förtiden finns ju allt att köpa färdiglagat.
Man har ju gott om tid att förbereda sig, jag menar julen kommer inte direkt som en chock alla vet att den är den 24 december varje år=P

Fick jag bestämma så skulle jag ha julpynt på varje kvadrat mm både inomhus och utomhus=)

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2010-11-12 20:40:10

Ja, julen är verkligen mysig och bästa tiden på året! Hela december är full av glädje och förväntan! Synd att allt går över så snabbt bara.

Postat av: Malin

Publicerad 2010-11-14 13:21:40

Hmmmm......Hoppas du kan föra över lite julkänsla på mig :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela