Livet på landet

Aronsborg

Publicerad 2010-11-30 10:22:03 i Allmänt,

Nu till helgen så åker vi på utbildning/kick off till Aronsborg i Bålsta. Det är med blandade känslor jag åker men det kommer nog att bli bra med tanke på vilka bra arbetskamrater jag har plus att jag och Malin ska dela rum=) 

Vi åker på fredag kväll och kommer tillbaka på söndag kväll.

Det som känns jobbigt är att man inte får helgen att vila upp sig på så man kommer nog vara hyfsat trött nästa vecka, fast jag ska inte klaga för jag är glad att jag har ett jobb och tjänar pengar=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela