Livet på landet

Slödag

Publicerad 2010-05-30 19:07:40 i Allmänt,

Hade en super trevlig kväll med tjejerna igår, mindre trevligt har det varit idag... mår som jag förtjänar efter en sen kväll, eller tidig kanske man ska säga;-) Men det var det värt=)
Det har inte blivit allt för mycket gjort för mig idag, har mest legat o tyckt synd om mig själv;-) Jag får sån ångest när man bara slöar bort en hel dag! Jag som hade tänkt klyva klart veden idag...får ta det till veckan istället.
Jag hann iaf göra klart ute i växthuset o rensa alla rabatter igår.
Pappa, Yasmine o Jon gjorde i ordning potatislandet o satte pärer så det är också klart=) Har ju fått en hel del uträttat i helgen så jag får väl vara nöjd ändå.

Moa har varit här o putsat alla fönstren idag=)
Jag hatar att putsa fönster så det var riktigt skönt att jag slapp. Hon får en slant så alla blir nöjda o glada=)

Nu är det packning inför morgondagen som gäller. Vi ska åka till Furuvik med dagis=)

Kommentarer

Postat av: Moa Hedblom

Publicerad 2010-05-31 19:55:02

heheh, :D



moa putsarN ! :D



<3

Postat av: AKP

Publicerad 2010-06-03 12:47:17

hahaha ja gör det ;P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela