Livet på landet

Väntar...

Publicerad 2010-05-27 13:47:54 i Allmänt,

Väntar på mitt paket från Ellos. Jag har beställt nya gardiner till vardagsrummet, eftersom ligist katterna har rivit sönder de jag har. Jag hade iofs ändå tänkt köpa nåt nytt men det känns skönare att kunna skylla på katterna så jag har en anledning att köpa nya;-)
Det blir naturvita öljettgardiner o sen tänkte jag kolla om jag hittar nåt snyggt tyg att sy kappor/hissgardiner av.
Får se när jag kan hänga upp dem eftersom vi förhoppningvis kommer börja riva upp golven i vardagsrummet o hallen till veckan.

Jag beställde även en klänning som jag tänkte ha till midsommar, hoppas den sitter bra=) Det är inte ens en månad kvar till midsommar!!! Shit vad fort det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela