Livet på landet

Kämpa på, kämpa på...

Publicerad 2010-05-20 11:52:55 i Allmänt,

Känns som jag vänder ut o in på på mig själv för att lyckas få maj o juni att funka.
Det är inskolning, simskola, stängt dagis, Furuvik resor, midsommarfirande mm mm.

Dessutom så ska veden fixas o det ska planeras inför renoveringen som vi snart ska dra igång med. Sen blir det en 30årsfest i sommar som också kräver en del tid o planering.
Sen har man ju allt det vanliga som ska göras också...
Jag vill ha mer TID!!!

Det är ju tur att jag tycker om att ha mycket att pyssla med men ibland känner man sig lite små stressad. Hur ska vi hinna allt?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela