Livet på landet

Var är alla tjejer?!?

Publicerad 2010-05-18 13:36:03 i Allmänt,

Tror att jag är på bättringsvägen, känner mig piggare idag så imorgon ska jag nog gå o jobba=)
Skönt att det inte blev nåt långvarigt. Magsjuka är det värsta jag vet!

Nu är det bara att hålla tummarna att Yasmine klarar sig, än så länge är hon pigg.

Yasmine var på simskolestart igår med Andreas.
Det gick bra med simningen men hon ville inte nå gärna åka några fler gånger sa hon när hon kom hem. Det var bara hon som var tjej sen var det 5 killar!

Förstår inte varför det är så några tjejer i hennes årskull?!?

Lika i skolan, där kommer de vara 6-7 tjejer o 13 killar i klassen!
Jättesynd tycker jag, är ju rätt så stor risk att det blir stökigt med så många killar...

Vi ska iaf göra ett nytt försök med simskolan ikväll, mamma ska följa med henne dit.
Det kommer vara måndagar o tisdagar 4 veckor framöver.
Hoppas hon tycker det känns bättre efter ett tag.

Att hon lär sig simma är ju viktigast så hon får faktiskt så lov att gå iaf. Fast det känns ju mycket bättre om hon tycker det är roligt.

Hade det varit nån annan aktivitet som tex fotboll så hade hon fått välja själv om hon skulle gå eller inte men simning är ju livsviktigt att lära sig så där kommer jag att vara lite hård men det är för hennes egen skull.

Appropå fotboll så är både Yasmine o Jon sugna på att börja spela.
Bara Andreas är bättre i höften så har han lovat att träna med dom o se om de tycker det är kul, isf kanske det blir fotbollskola i sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela