Livet på landet

Simma lugnt

Publicerad 2010-05-25 07:51:13 i Allmänt,

Sitter på jobbet. Började egentligen 7:30 men loggade på en kvart innan så jag kan sluta tidigare istället. Yasmine har simskola ikväll så jag behöver gå lite tidigare så vi hinner till badhuset i tid.
Idag blir första gången som jag följer med henne dit. Synd att man inte får vara med inne i simhallen o kolla på=(

Blir mycket badande för henne den här veckan, simskolan igår, bad med dagis på förmiddan idag o sen simskolan igen på eftermiddan.

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2010-05-25 12:17:46

Skulle gärna ha en liten kattunge, men min katt är inte så förtjust i andra katter. :) Hon skulle nog må bra av en kattkompis, men vet inte hur kattungen skulle tas emot av henne!

Postat av: Moa Hedblom

Publicerad 2010-05-26 16:42:27

ne jag vet.

men inte hela tiden :p



<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela