Livet på landet

Fotboll

Publicerad 2010-05-17 10:36:09 i Allmänt,

I lördags var vi iväg till Nor o kollade när Andreas spelade fotbollsmatch mot Föne.
Jag o pappa var upp o hämtade Jon o Moa, Yasmine var hos mormor så hon får följa med nästa gång istället.

Det var helt underbart väder o över 600 personer i publiken så det var riktigt skoj. Tyvärr förlorade de med 1-2=( men det var nog mest beroende på att deras målvakt blev nedsparkad så han fick hjärnskakning o fick åka ambulans till Hudik, så de fick sätta in en kille som skadat knät i mål istället.

Andreas skadade sig också, han fick en spark på höften så han går omkring o haltar nu, stackars älskling. Tror jag ska ta o leta upp killen som sparkade honom o ge han vad han förtjänar;-)
Jag skulle aldrig kunna spela fotboll, jag skulle bli så förbannad om nån gjorde illa mig så jag skulle antagligen slå ner dem o bli avstängd=)








Vi hade en jätte mysig dag o Jon blev riktigt fotbollsinspirerad så nu vill han börja träna fotboll=)



Måste bara lägga in en bild på våran sjöutsikt som vi har fått. Brukar vara så några dagar varje vår när de släpper på vattnet. Synd att det inte alltid är så.
Loke har passat på att bada tre gånger redan=)
Synd bara för tranorna som hade sitt bo därute=( hoppas att de inte hade hunnit lägga några ägg.

Kommentarer

Postat av: moa hedblom

Publicerad 2010-05-18 17:40:19

ja jag tyckte det va jätte kul att kolla på.

:) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela