Livet på landet

Kalas hela dagen

Publicerad 2010-03-26 09:13:12 i Allmänt,

Äntligen fredag!!! Jag har aldrig varit med om en vecka som har gått så sakta som den här.

Eftersom jag går halvdag på fredagar så har jag i skrivandets stund bara 3 timmar kvar o jobba sen är det helg!!!!

Efter jobbet blir det hämtning av lillfröken på dagis sen måste vi in på Albins IGEN!
Vi var in dit igår o handlade present till Jon som fyller år idag. Hann inte mer än innanför dörren så ringer en förälder o berättar att de ska ha kalas ikväll 17:30-19:30?!? Bra framförhållning att ringa kvällen innan kalaset.

Så det är bara att åka in på Albins IGEN efter jobbet idag... Det värsta är att det brukar ju inte bara bli present till födelsedagsbarnet när vi är in. Jag är en sån där hemsk mamma som har väääldigt svårt att säga nej när lillfröken vill ha nåt o står där med sina valpögon o säger: Snäääälla mamma, kan jag få den här?


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela