Livet på landet

Söppe

Publicerad 2010-03-25 11:12:32 i Allmänt,

Har gått riktigt bra med min sopp- o salladsvecka=)
Sen i måndags har jag bara ätit sallad eller soppa till lunch o middag o det har egentligen inte varit några problem alls, även fast det är den tiden på månaden då jag vanligtvis brukar vara otroligt chokladsugen;-)

Ska bli spännande att se om det hänt något när jag ställer mig på vågen. Tänkte jag skulle kolla imorgon, har iofs bara gått 5 dagar men jag är lite nyfiken. I helgen tänker jag inte vara lika hård så om jag väger mig på måndag ser jag kanske inget resultat;-)

Nästa vecka ska jag lägga till minst 30min daglig motion. Nu jäklar ska jag inte ge upp utan kämpa tills jag nåt mitt mål!
Första delmålet är att gå ner 10kg till slutet av juni. Ska inte vara några problem om jag håller mig till min "plan"=)

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2010-03-26 07:10:51

It´s nice to have u back :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela