Livet på landet

Påskstädning

Publicerad 2010-03-30 20:51:35 i Allmänt,

Äntligen har jag storstädat Yasmines rum. Har dragit på det länge men nu är det gjort=)
Vi har vänt upp o ner på varenda liten grej o putsat, slängt o plockat undan. Får se hur länge det får vara städat o fint. Yasmine hjälpte väl till i ca 10 min sen lessnade hon o började stöka till där jag hade städat istället.

Imorgon blir det påskstädning i resten av huset. Fast inte lika noga där, då får vi hålla på hela natten. Snygga till lite bara o sopa skiten under mattan.
Påskskinkan ska grilljeras o det ska bakas pajer till långfredag. Lite äggmålning ska vi också hinna med=)


Jag blev så himla glad idag när Malin kom på jobbet o hade köpt en bok med salladsrecept till mig=) Så gulligt gjort, bara för att hon vet att jag kämpar på med mina sallader o soppor så tyckte hon att jag kanske kunde behöva lite inspiration. Hittade massor av mumsiga sallader som jag ska prova!

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-03-31 07:24:28

Du é ju så duktig. Är så imponerad av dig!

Postat av: Madde

Publicerad 2010-04-05 17:38:52

Skriv gärna ner om nått recept var bra!!! Behöver inspiration jag med!! =)

Postat av: Madde

Publicerad 2010-04-05 17:40:54

Skriv gärna ner om nått recept var bra!!! Behöver inspiration jag med!! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela