Livet på landet

I´m back

Publicerad 2010-03-24 21:59:50 i Allmänt,

Kanske man ska ta o försöka återuppta bloggandet igen... Har nästan glömt bort att jag har en blogg;-)

Blir lätt som ett gift att blogga. Man sitter hela tiden o tänker vad man ska skriva i bloggen. Tycker att det tog alldeles för mycket av min tid  tidigare därför bestämde jag mig för att göra ett uppehåll i bloggandet. Det blev ett rätt så långt uppehåll...har inte skrivit sen 26 november men allvarligt talat har jag inte saknat det speciellt mycket.

När jag var in o kollade statistiken såg jag att jag fortfarande har några tappra besökare varje dag som inte gett upp hoppet om ett nytt blogginlägg=)

Känner mig lite bloggsugen igen, får se hur länge det håller i sig.

Jag tänker inte sitta o skriva vad jag har haft för mig sen sist, för det är ju en hel del;-) däremot så kan jag informera att jag går i väntans dagar. Josefin, våran katt, ska ha ungar vilken dag som helst.
Jag börjar varje morgon med att kolla runt i huset om det kommit några bebisar, likaså när jag kommer hem från jobbet men jag blir lika besviken varje gång.
Kan inte vara långt kvar nu. Hoppas allt går bra o att det inte blir allt för många ungar. En ska vi iaf ha kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela