Livet på landet

Ready steady

Publicerad 2010-06-24 20:57:46 i Allmänt,

Har packat klart det mesta tills imorgon, bara det sista kvar som måste packas alldeles innan vi åker.
Har bakat två kycklingpajer, gjort rödvinssås, tzatziki o chokladkrämen till tårtan.

Har även hunnit med att testa tandblekningen. Tog bara 10 min första gången men jag tyckte att de blev lite vitare=) Fast det kanske bara är som jag inbillar mig;)

Imorgon klockan 10 bär det av mot Orsa! Kommer bli riktigt kul tror jag.

Nu en kall o slapp i soffan innan det är dags för sista rycket.

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-06-25 08:08:57

Ha en trevlig midsommar! Än en gång kör försiktigt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela