Livet på landet

Fredag, fredag, fredag!!!!!

Publicerad 2010-06-04 11:25:15 i Allmänt,

Slutar snart, tack gode gud för det.
Den här veckan har verkligen varit en riktig blä vecka. Kan inte riktigt sätta fingret på vad det är men jag antar att det är för att jag längtar efter semester.
Att det har varit soligt o fint väder ute gör ju inte direkt saken bättre när man måste sitta inne hela dagarna=(
Men nu är det iaf snart helg o det ska bli helt underbart!

Ikväll ska jag skjutsa in Yasmine, Jon o Moa till min faster så ska hon bjuda dem på cirkus=) Så snällt att ta med barnen. Förra året tog hon med Yasmine o Jon till Furuvik=)
Blir nog spännande för Yasmine att gå på cirkus, det blir första gången för henne.
Jag är ju lite emot cirkusar med djur eftersom jag tycker det är synd om djuren som ska behöva åka land o rike runt intryckta i små transporter o sen bara får gå omkring i små hagar o aldrig får vara ifred.

Jag har aldrig uppmuntrat Yasmine att gå på cirkus men har alltid sagt att den dag hon själv börjar tjata om att få gå så ska hon få det, och nu har den dagen kommit=) Eller egentligen så var det ju faster som bjöd med henne men, men;-)

Efter jobbet ska jag o Yasmine iväg o handla presenter till Linda o Maximus, de fyller år på lördag så vi ska dit o grilla=)
Hoppas att det blir finväder i helgen som de har lovat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela