Livet på landet

Dan före dopparedan

Publicerad 2010-12-23 08:44:00 i Allmänt,

Då var man tillbaka på jobbet igen då efter två dagars sjukskriving. Känner mig inte helt pigg men tillräckligt för att kunna gå och jobba iaf.
Jag får panik och blir tokstressad när jag ligger sjuk så här dagarna innan jul, det känns som jag har massor att göra som jag inte kommer att hinna med. Fast när jag tänker efter så är nog det allra mesta redan klart så jag kan nog ta det lugnt ändå.

Imorgon är det äntligen julafton!!!
Den rätta julfeelingen har ännu inte infunnit sig men ikväll ska det poppas julmusik och och förberedas för julafton så jag hoppas att den kommer.

GOD JUL allihop!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela