Livet på landet

Glad igen=)

Publicerad 2010-12-17 09:00:45 i Allmänt,

Idag är det fredag och mitt humör är betydligt bättre idag än det var i början av veckan=)

Allt löser sig bara man ger det lite tid. Någon golvvärme har vi fortfarande inte fått men i morse hade vi över 15 grader på nedervåningen, tack vare att det blivit mildare väder ute. Kändes riktigt skönt att gå ner i dag.
Har vi tur så får vi igång panneldningen under helgen.

Som sagt allt börjar lösa sig till det bästa och julstämningen har börjat komma tillbaka=)
Andreas fick sin lön plus julbonusen igår och jag hittade en fond som jag inte visste att jag hade. Pengar är inte allt men du är f-n så mycket lyckligare med dem än utan.

Min lön kommer antagligen inte in förrens den 23 men det ska bli spännande att se hur mycket det blir den här månaden med tanke på att jag har gått upp till heltid igen plus att vi skulle få en extra slant i julbonus=)
Jag blev jätteglad när jag hörde att vi skulle få lite extra pengar så här inför jul men när man jämför med vad Andreas fick i julbonus så låg jag lite i lä....han fick 18 gånger så mycket som mig.... men å andra sidan så kan han ju köpa en RIKTIGT fin julklapp till mig då;-)





I dag slutar jag halv ett och sen ska jag och Yasmine ut på köpingen en sväng och sen hem och baka hårdbröd och lite mer julgodis=)

På lördag blir det ut och shoppa de sista julklapparna och julmaten sen är det bara att vänta på julafton!

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-12-17 13:12:38

Nä pengar är inte allt, men nog f-n hjälper det till när man har dom :-) Ja tänk vilken fin julklapp du kan få av A nu hihihihihihi

Postat av: Gumman

Publicerad 2010-12-18 23:16:37

Äntligen <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela