Livet på landet

Längtar till julafton!!!

Publicerad 2010-12-01 18:04:45 i Allmänt,

Jag blir hemma och vabar imorgon också. Lillfisen hade fortfarande ont i magen=(
Jag känner mig inte helt pigg själv heller, känner mig helt slut och har ont i magen.
Kanske bra att få vila upp sig en dag så jag orkar med helgens bravader i Bålsta.

Yasmine fick äntligen öppna sina julkalendrar idag, som hon har längtat efter det=)
Hon har en chokladkalender och en kalender med paket i. Hon tycker alltid det är lika spännande att få öppna paketen!

Gud vad jag längtar till julafton!!!
Jag ska försöka få med mig Yasmine ut i skogen och leta efter en julgran på fredag innan jag åker.
Hoppas vi hittar en lika fin som i fjol, om inte så blir det nog en kungsgran istället. 



Det blir sån underbar julstämning när man har fått in och klätt granen och lagt alla klappar under!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela