Livet på landet

Påsken är här

Publicerad 2010-04-01 11:01:09 i Allmänt,

Nu har jag bara en timme kvar o jobba innan jag får gå på påskledighet=)

Det mesta är klart inför påsken. Var o handlade igår, har påskstädat o grilljerat skinkan.
Påskriset har blivit befjädrat o en o annan kyckling finns utplacerad i huset.

När vi kommer hem idag blir det påskäggsjakt o äggmålning. Jag ska även fixa några pajer tills imorgon.
Ikväll är vi bjudna på mat hos mamma. Brorsan o hans tjej är också hemma så det ska bli kul att träffa dem, var ett tag sen sist.

-3,8kg har det blivit sen 22/3. Har gått lite segare den här veckan men det är ju ändå en helt godkänd minskning enligt mig själv iaf;-)

GLAD PÅSK!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela