Livet på landet

Rida, rida ranka

Publicerad 2010-04-21 20:47:35 i Allmänt,

Blev en liten ridtur idag=) Skönt att få komma ut en sväng. Jag vill verkligen komma igång med ridningen igen. Man känner att man är lite ringrostig men samtidigt sitter det mesta i ryggmärgen så några turer till så kommer nog det mesta tillbaka.

Imorgon ska jag o Yasmine ligga o dra oss riktig länge o bara njuta av att ha semester.
Vi har inga speciella planer för morgondagen, bara ta det lugnt. Funderar ev på att åka till Järvsö o kolla i secondhand butiken om vi hittar nåt till Yasmine, har hört att de ska ha mycket fina kläder där.

På fredag ska vi till Buspalatset med Birgitta o Carl. Kanske blir en shopping runda i Hudik också. Det är ju löningsdag o det vore ju synd om pengarna bara ligger på kontot utan att bli använda;-)

Nu ska jag ta o knäppa kort på kattungarna. De har blivit 3 veckor nu o jag försöker att knäppa kort varje vecka. Lägger ut dem imorgon. De är sååå himla söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela