Livet på landet

Nya tag

Publicerad 2010-04-12 12:19:15 i Allmänt,

Den här veckan tar jag nya tag med viktnedgången. Gick ju lite så där runt påsk när jag gick upp nåt kilo. Men nu börjar jag om på nytt igen. Minus 2kg från utgångsvikten ligger jag på, så jag har iaf inte gått upp allt igen.

Siktar på att försöka gå ner 2kg den här veckan så är jag tillbaka där jag "slutade" igen.
Måste försöka komma på någon god o nyttig soppa som jag kan äta den här veckan... Linssoppa ska jag iaf aldrig mer äta!
Det är svårare att komma på soppor än sallader, kanske för att jag tycker det är godare med sallad. En ny favorit är tonfisksallad med ägg=)

Är det nån som har nåt bra recept på soppa så tar jag tacksamt emot det.

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2010-04-12 17:53:15

Jut nu sitter jag och mumsar på nått så simpelt som Kelda tomatsoppa med ägg i. Jättegott! Det är också suveränt gott att ha keso i! =)

Postat av: Madde

Publicerad 2010-04-12 17:54:31

Glömde skriva att jag brukar ha skinka i tillsammans med keson! ;)

Postat av: Linda

Publicerad 2010-04-12 20:12:01

Va, linssoppa är ju mumsigt!

Vilken gjorde du? Kanske finns något annat recept som är godare?

Kramis

Postat av: Emma

Publicerad 2010-04-13 09:05:14

Ärtsoppa :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela