Livet på landet

Återbesök

Publicerad 2009-09-08 12:21:32 i Allmänt,

Jag var till veterinären med Freja igår o kollade på såret som hon hade fått på insidan av bakbenet.
De tyckte att det såg ut som en böld som hade spruckit. De frågade om jag visste hur den kunde ha uppstått o jag berättade att jag misstänkte att det kunde vara efter sprutan mot livmoderinflammationen som hon fick där. Han sa att det kunde bli en reaktion mot sprutan i enstaka fall o självklart ska Freja vara en av dem.
De gjorde inget åt själva såret men hon fick penicillin IGEN. Jag behövde iaf bara betala 300kr för de lade det som ett återbesök så det var ju bra=)

Huvudsaken är att det inte var nåt större fel på Frejsan=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela