Livet på landet

Bröllopsnerver

Publicerad 2009-09-05 10:45:10 i Allmänt,

Det går fortfarande inte att se om man fått nya kommentarer. Nu får de ta o fixa till det snart, irriterande=(

Ikväll blir det bröllop i Järvsö. Det ska bli roligt men samtidigt lite nervöst. Det ska komma runt 170 gäster o de enda jag "känner" är de från Andreas jobb, är säkert nån mer där som man känner igen men ändå... Hoppas verkligen inte att de har mixat runt alla i bordsplaceringen så man hamnar med massa totalt okända människor.

Vi ska strax åka in på köpingen o handla lite grejer till Yasmines kalas sen ska vi skjutsa henne till mormor för hon ska sova där ikväll. Doggsen ska vara med moffen.
Sen är det bara att åka hem o göra sig iordning inför kvällen.
14.45 ska Toyota gänget samlas hos Kurre o fyra börjar bröllopet i Järvsö kyrka. Efter det ska vi vidare till träteatern på Stenegård där vi ska spendera resten av kvällen. Engmans kapell ska uppträda så jag tror att det kommer bli jätte roligt=)

Ska se om jag kan lura hit nån o fixa håret på mig för själv är jag helt kass på uppsättningar, speciellt på mig själv. Skulle ju vara kul att göra nåt lite extra. Nån romantisk uppsättning så det passar med klänningen. Det är verkligen inte jag med lockigt hår o långa blommiga klänningar men är det bröllop så är det.

Igår hyrde vi Män som hatar kvinnor o jag kan bara säga att den var verkligen så bra som alla säger. Andreas tyckte också om den o det är inte särskilt ofta vi tycker om samma filmer.
Däremot kan jag bara inte förmå mig att fortsätta läsa boken. Jag lånade den av Frida i början av sommaren men har läst max 30-40 sidor. Den är så tråkig o trög så jag har inte ens öppnat den på ca 2 månader. Tror jag ger upp med den o lämnar tillbaka den till Frida. Den blir säkert bättre efter ett tag men jag är en sån som måste fastna för boken från början för att kunna fortsätta läsa. Det ska vara spännande från första stund inte massa dravel hit o dit då får det vara;-)

Nä dags o pallra sig in på köpingen så man får nånting gjort.

Ha en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela