Livet på landet

Planerat

Publicerad 2009-09-09 20:23:55 i Allmänt,

Ikväll har vi varit över till Gumman o Micke o planerat det sista inför kräftskivan i helgen. Kollat vilka som kommer o vad som behöver göras. Det blir runt 25st så det blir till att sätta upp partytältet.
Kommer bli trevligt, som vanligt=)

Nu hoppas vi bara på fint väder.

Yasmines skor som jag beställde från skopunkten kom idag o de passade, som tur var. Förra gången jag beställde fick jag skicka tillbaka flera par.
Det gick riktig fort, beställde på måndag o fick dem idag!

Nu ska jag gå o ta ur linserna för jag tror jag har lyckats satt dem i fel öga. Jag har haft ont i huvudet hela dagen. Det j-lades imorse o på nåt konstigt sätt lyckades jag sätta i båda linserna i samma öga!?!

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2009-09-09 23:53:51

Minns en gång när jag klev upp, duschade och stoppade in mina linser.. Såg suddigt så jag blinkade några extra gånger för att "rengöra" dem men jag såg fortfarande suddigt. Fattade först ingenting. Trodde jag av misstag tagit mammas istället för mina. När jag tog ut dem märkte jag att jag hade 2 linser i varje öga. Jag hade tydligen glömt att ta ut gårdagens.. Haha! =P KLANTIGT!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela