Livet på landet

Frills and nails

Publicerad 2009-09-03 20:41:22 i Allmänt,

Verkar fortfarande vara nåt fel på bloggen. Det går inte att kolla kommentarer. Hoppas det funkar att lägga ut inlägg.

Idag var jag till frissan o klippte, färgade o slingade håret. Det blev ljusa slingor o jag blev jätte nöjd. Klippte mest topparna eftersom jag försöker spara ut håret.
Jag har försökt knäppa kort på håret men man såg inte slingorna så då får det vara, lägger inte ur några kort på mig själv i onödan;-)

Däremot kommer får ni några bilder på naglarna.

 

Det har gått över förväntan att vänja sig vid naglarna. Hade lite problem att få i ena linsen imorse o det går inte lika fort att skriva på datorn men annars har det inte varit några större problem=)

Kommentarer

Postat av: AKP

Publicerad 2009-09-03 21:04:08

Superfina!!

Postat av: Madde

Publicerad 2009-09-03 21:35:14

Snyggt!!! =)

Postat av: Gumman

Publicerad 2009-09-04 09:44:16

blir svårt att skala kräftor med dom där, men snygga är dom.

Postat av: Nette

Publicerad 2009-09-04 12:05:27

SV: Det tänkte jag att du skulle göra åt mig Gumman;-)

Postat av: Frida

Publicerad 2009-09-04 15:49:49

Både fin i håret och naglarna nu!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela