Livet på landet

Energi

Publicerad 2009-09-24 12:39:13 i Allmänt,

Äntligen har jag börjat fått tillbaka lite energi!

Har varit lite dåligt med det på sista tiden. Allt har känts jobbigt o jag har inte haft ork med nånting, men nu har det vänt=)

Igår började jag riva ur i klädkammaren så förhoppningsvis ska jag kunna börja måla där inne i helgen.
Galet vad mycket onödiga grejer vi hade där. Väskor, täckjackor, skridskor, video nu står det grejer fulla hallen o i vårat sovrum som jag ska rensa o bära ut i förrådet i kväll.

Jag har lagt alla kläder som jag inte använder för tillfället i lådor, då slipper det bli sån oordning bland resten av kläderna. Det är bara de kläder som jag verkligen använder som ligger framme. 

Jag skulle vilja ha en Malmbyrå o lägga påslakan o gardiner i så de slipper ligga i klädkammaren men det får bli ett senare projekt, har ju nyss varit på IKEA;-)

Ikväll ska jag försöka få älskling o fixa golvet, det är ett stort hål, o spika fast några plankor. Sen är det bara att riva ner inredningen o börja måla=)
Ska bara införskaffa en roller först;-)

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2009-09-26 10:31:55

Hur stor malmbyrå ska du ha? Har en sådan där sexlådors att sälja för 500 kronor om du är intresserad...I ek så klart ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela