Livet på landet

Vad är det för dag idag...

Publicerad 2009-09-28 07:40:52 i Allmänt,

Igår var vi till pappa o hämtade en nytvättad, vaxad o lackskyddad bil=)
Han ringde i fredags o ville att jag skulle köra dit bilen så han kunde fixa den, min goa pappa.
Dessutom fick vi låna hans bil hela helgen=) Nu är bilen glänsade ren, ett tag iaf;-)

Var över till Gumman o hämtade färgen hon köpt till mig, fick med mig en kasse kantareller också. Det är bara o tacka o ta emot=) Har rensat o fryst in dem så nu har jag ett förråd som förhoppningsvis ska räcka ett tag framöver(fick ju en kasse tidigare också). Eftersom det bara är jag som äter svamp i vår familj går det inte allt för mycket.

Nu har jag målat väggar, tak o golv i samma cremefärg. Ska stryka golvet o ena väggen en gång till ikväll, om jag hinner, sen är det klart att börja inreda=)

Idag fyller jag 29 år!
Fixade smörgåstårtan i går o bakade en kladdkaka som jag tänkte bjuda min arbetskamrater på. Kakor o bullar finns det kvar sen Yasmine fyllde år så det var bara att plocka fram ur frysen;-)

Kommentarer

Postat av: AKP

Publicerad 2009-09-28 08:12:20

Grattis på födelsedagen =))

Postat av: Madde

Publicerad 2009-09-28 10:37:23

Gratulerer med dagen!! =)

Postat av: Frida

Publicerad 2009-09-28 12:08:26

Grattis =) Ser fram emot kladdkakan!!!

Postat av: Gumman

Publicerad 2009-09-29 07:47:42

Smörgåstårtan var helt underbar. Tack

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela