Livet på landet

Sorg

Publicerad 2009-09-23 11:10:20 i Allmänt,

Igår blev det begravning av ninisarna när jag kom hem. Sorligt men samtidigt känns det lite som en lättnad att slippa ha dåligt samvete för att jag inte har tid för dem. Vi begravde dem tillsammans bredvid Fluffies grav.
Vi har snart en hel djurkyrkogård där. 

På kvällen var det dags för föräldramöte på dagis igen.
Är mest samma saker varje gång, tomteland, fjällresa, kom ihåg att märka alla kläder osv. Men de bjöd iaf på smarrig smörgåstårta=)

Idag ska Andreas till sjukhuset med Yasmine så de får kolla hennes fotvårta som hon har haft några månader nu. Hon har ont om man trycker där så jag hoppas att de har nåt som kan ta bort den. Vi har provat några gånger med Wartner men det funkade inte alls, 300kr i sjön=(

Tänkte att jag ska åka o tända ett ljus på Monkens grav ikväll. Idag är det 3 år sedan hon somnade in.

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2009-09-23 14:10:17

Tänk att det redan har gått så lång tid.. Fast på samma gång så har det hänt så mycket, så det känns som en evighet..

Postat av: AKP

Publicerad 2009-09-23 17:46:19

oj har de redan gått tre år :S

Postat av: AKP

Publicerad 2009-09-23 17:58:55

Tack!

Men just de där med att förlåta har jag liksom aldrig känt. Jag "känner" liksom inte ens att han gjort något fel egentligen. Vet inte varför?! Egentligen borde jag kanske vara besviken på att han "skiti i mig" i 30 år.. men de är jag inte, inte ett dugg faktiskt ... mysko men sant :/

Postat av: Madde

Publicerad 2009-09-24 10:34:38

Uffa, tråkigt med ninisarna.. =(

Jag och Yasmine kan absolut poppa tillsammans! =) Johan Palm alltså.. ;P Haha! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela